Szabálytalan fogú hírességek

Hollywoodban a legtöbb híresség megcsináltatja a fogait. A vakuk fényében szinte világító tökéletes fogsorok mögött számos fogászati kezelés és beavatkozás áll. Ne higgyük azt, hogy a színészek, énekesek, modellek mindegyike tökéletes és hibátlan fogsorral született és fogászati kezelés nélkül, önmagától ilyen szép a mosolyuk.

Persze van, aki tényleg szép szabályos és viszonylag fehér fogakat tudhat magáénak, de azért a többségé nem ilyen, mint ahogy azt a színészek fiatal kori képein magunk is láthatjuk. Vannak páran azonban, akik kiállnak önmagukért és bátran vállalják, hogy bizony nem tökéletesek. Mégis híresek, elismertek a szakmájukban, tehát azt az üzenetet közvetítik például az igencsak önbizalom hiányos és könnyen befolyásolható tinédzserek ezrei felé, hogy a siker nem a tökéletes külsőn múlik.

Ha úgy érzed, hogy fogászati kezelés szükséges, végeztesd el a beavatkozásokat. De ha elfogadod önmagad úgy, ahogy vagy, önazonos, hiteles és nem utolsó sorban boldog leszel. Azért, mert nem tökéletes mondjuk a fogsorod, vagy van rajtad néhány plusz kiló még nem vagy kevesebb, vagy értéktelenebb másoknál.

Vanessa Paradis fogai közel sem tökéletesek, a sokoldalú francia csillag mégis büszke mosolyára, ami mára már szinte védjegyévé vált. Vagy például itt van a mindenki számára ismert énekesnő, Madonna, aki szintén fogászati kezelés nélkül  láthatólag problémamentesen viseli el a fogai közötti rést.

A fenti példákból láthatjuk, hogy a görbe, ám eredeti fogak is lehetnek szexik, az esztétikai beavatkozás nem minden esetben szükséges. Ettől függetlenül, ha mégis egy fogászati kezelés hozza meg számunkra a lelki békét és önbizalomra teszünk szert általa, az sem baj, nem kell szégyellni a fogorvostól való segítségkérést sem.